studia medyczne - gdzie w Warszawie ?

Kłopoty, problemy, porady, opinie.
Awatar użytkownika
toniczka

studia medyczne - gdzie w Warszawie ?

Post autor: toniczka »

Witajcie :) Czy jest na forum ktoś, kto zdecydował się na studia medyczne ? sama nie wiem jeszcze jaki kierunek wybiorę waham się pomiędzy pielęgniarstwem a położnictwem. Gdzie warto studiować ? Interesują mnie przede wszystkim uczelnie prywatne.
Awatar użytkownika
elwi

Re: studia medyczne - gdzie w Warszawie ?

Post autor: elwi »

w Warszawie chyba najbardziej znana jest Mazowiecka Uczelnia Medyczna ( dawna Wyższa Szkoła Mazowiecka). To szkoła z tradycjami, super wykładowcami. zerknij sobie :)
Awatar użytkownika
rozkaa

Post autor: rozkaa »

potwierdzam, ja jestem na II roku na pielęgniarstwie na tej uczelni i jest okej. Jakbys sie zdecydowala na ten kierunek to dawaj znac :)
Awatar użytkownika
toniczka

no ja się waham jeszcze bo wiem, ze maja tu tez jeszcze poloznictwo :) tao czy siak muszę się przejśc na dni otwarte i wtedy może coś mi się rozjaśni w głowie :)
Awatar użytkownika
rozkaa

no to dobra opacja. Tak czy siak dobrze tu kształcą , jest mnóstwo teorii ale też ogrom praktyki co na tego typu studiach jest jednak koniecznością bo potem pracuje się z pacjentem i trzeba wiedzieć co robić by mu pomóc a nie zaszkodzić :) wymagający ale też dający dużo satysfakcji zawód :)
Awatar użytkownika
toniczka

to, że zawód wymagający to wiem ale akurat wyzwania mi nie straszne :) chcę robić w życiu to co lubię bo wtedy nigdy nie będę tak naprawdę pracować :) no ale potrzebuje porządnego wykształcenia i fajnie, że MUM taką opcję daje :)
Awatar użytkownika
rozkaa

dobre nastawienie, dasz rade :) składaj papiery, czytaj gdzie się da i podejmij decyzję najlepszą dla siebie :)
Awatar użytkownika
toniczka