Centrala telefoniczna wirtualna czy stacjonarna?

Praca, rozwój, finanse. Dyskusje o karierze, szkoleniach i biznesie.
Awatar użytkownika
mczay
Posty: 220
Rejestracja: 31 sie 2019, 20:01

Centrala telefoniczna wirtualna czy stacjonarna?

Post autor: mczay »

Jakie macie w swoich firmach i jakie uważacie za najlepsze? z tego co czytam wirtualna tańsza ale jakość połączeń gorsza. jak jest naprawdę?
Awatar użytkownika
debra
Posty: 181
Rejestracja: 30 mar 2019, 12:17

Re: Centrala telefoniczna wirtualna czy stacjonarna?

Post autor: debra »

Tylko wirtualna, nie widzę żadnych plusów na korzyść tej drugiej. Coraz mniej firm korzysta ze stacjonarnych, wszyscy już zmieniają powoli na wirtualne. Taniej będzie a jakość połączenia na pewno nie będzie gorsza! Jak szukasz sprawdzonego dostawcy to zdecydowanie https://focustelecom.pl/centrala-voip/ i ich centrala voip. Zobaczysz mnóstwo plusów. Nie trzeba stawiać w biurze dodatkowych urządzeń, wystarczą komputery i dostęp do internetu. Automatycznie można nagrywać wszystkie rozmowy z klientami i zapisywać na dysku w chmurze, kolejkować połączenia, przekierowywać. Wirtualna centralka VoIP działa jako usługa zewnętrzna, to znaczy, że dostawca zajmuje się jej wdrożeniem i ewentualnymi awariami i problemami.
Awatar użytkownika
Mary Jane
Posty: 136
Rejestracja: 13 wrz 2019, 12:32

Re: Centrala telefoniczna wirtualna czy stacjonarna?

Post autor: Mary Jane »

W kwestii centrali telefonicznej polecam zajrzeć przede wszystkim na stronę https://www.supervoip.pl/. Można tam znaleźć kontakt do sprawdzonej firmy, która oferuje usługi voip wysokiej jakości.
ODPOWIEDZ