Ciekawe materiały dydaktyczne
Wychowanie, szkoły, zabawy, problemy rodzicielskie i ich rozwiązania.
- Rozalinda1986
Ciekawe materiały dydaktyczne
Post autor: Rozalinda1986 »
Cześć. Słyszałyście o Pracowni Twórczej Edukacji? Jestem nauczycielką i zawsze staram się możliwie jak najciekawiej przekazywać wiedzę uczniom, a często też korzystam z różnych pomocy naukowych. Oferta IGOM wydaje się warta uwagi. Jak sądzicie?
- Hermana-70
Re: Ciekawe materiały dydaktyczne
Post autor: Hermana-70 »
Moja szkoła współpracuje z IGOM od dawna. Ich pomoce naukowe są nowoczesne, ale i praktyczne i jak żadne inne potrafią zachęcić dzieci do uczestnictwa w zajęciach. Niedługo planujemy zapoznać uczniów z zasadami udzielania pierwszej pomocy, dlatego już teraz zamówiliśmy pakiet multimedialny Szkoła Ratowników. Jestem pewna, że sprawdzi się świetnie:)
Post autor: Bożenka76 »
Cześć, szukam dodatkowych materiałów, które pomogą mojemu dziecku w nauce i ostatnio znalazłam taką stronę https://zmianymamy.pl/. Jest tu sporo książek i artykuły edukacyjne dla dzieci - któraś z Was zamawiałam o,że coś z tej strony i może powiedzieć czy warto? 

Post autor: bajków »
Moja córka idzie w tym roku po wakacjach do pierwszej klasy szkoły podstawowej, zastanawiam się czy kupić podręczniki używane? znalazłam również bardzo Ciekawą ofertę na tej stronie : https://www.taniaksiazka.pl/ucieklam-z- ... 41305.html Można tam dostać podręczniki, ale również wiele ciekawych książek obyczajowych. Ceny są bardzo niskie, odrobine wyższe niż te za używane, lepiej chyba kupić nowe nie?
- Dorota
W internecie znajdziesz sporo pomocy dydaktycznych. Tutaj jest sporo ciekawych gier https://www.eduksiegarnia.pl/gry-edukac ... edukacyjne . Uważam, że warto łączyć naukę z zabawą, bo podczas układania puzzli czy ciekawych quizów dziecko może wyćwiczyć pamięć. W ofercie można też znaleźć gry ortograficzne, memory, puzzle czy gry towarzyskie. Na pewno taka forma zajęć spodoba się każdemu dziecku.
Przejdź do
- Forum
- ↳ Dom